Wczytuję dane...
Koszty wysyłki

  1. Wszystkie zamówienia złożone w sklepie Rosenfee realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich (GLS, ewentualnie DPD)
  2. Na terenie Rzeczypospolitej Polskiej istnieje także możliwość zamówienia transportu bezpośrednio z siedziby firmy Rosenfee. (Usługa transportowa Rosenfee) Realizacja zamówień w ten sposób ustalana jest indywidualnie i wyceniana na podstawie odległości.
  3. Zamówienia realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Rosenfee lub pobraniowo.
  4. Realizacja zamówień w szczycie sezonu może trwać do 7 dni roboczych, poza sezonem (czerwiec- grudzień) realizacja zamówień trwa do 3 dni roboczych. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużonego czasu realizacji w sytuacjach niezależnych od nas. Ze względu na specyfikę wysyłanych przez nas towarów, wysyłki realizujemy tylko od poniedziałku do środy każdego tygodnia. Podczas długich weekendów, w tygodniach z dniami wolnymi od pracy nie realizujemy zamówień z roślinami.
  5. Zamówienia złożone e-mailem lub telefonicznie realizowane są w późniejszych terminach (do 7dni roboczych)
  6. Zamówienia o łącznej masie od 100-180kg wysyłamy jako przesyłki paletowe – dostawa kończy się w chwili zdjęcia przesyłki z samochodu (kurier nie dostarcza towaru we wskazane miejsce lub do wskazanego lokalu, jak to ma miejsce w przypadku przesyłek paczkowych. Przesyłka zostaje dostarczona pod drzwi/bramę);
    Na indywidualne życzenie klienta istnieje możliwość wysyłki takiego zamówienia w kilku paczkach.
  7. Proces realizacji zamówień przebiega automatycznie, wobec czego z chwilą opłacenia zamówienia lub wybrania opcji "za pobraniem" nie ma możliwości jego modyfikacji.
  8. Przesyłki dostarczane są w godz. 9.00-17.00 w zależności od pracy kuriera w danym rejonie.
  9. Nie wysyłamy przesyłek z dostawą na określoną godzinę;